Namai - Straipsniai - Diskusijų forumas - Web nuorodos - Fotogalerija - Video - Siuntimai - Ežerų žemėlapiai - Įrangos gamintojai
Ieškoti   
Forumo pranešimai
Nauji pranešimai
Parduodamas juostini...
VAGYS . (Pavogė, nug...
Narų šachta
reikia kompanijos į ...
Artimiausios keliones
Populiarūs pranešimai
Kur vakar (šiandi... [2927]
Kur planuojame ne... [2199]
Idomu [751]
Jokes [686]
Kokia Jusu nardym... [288]
Atsitiktinė nuotrauka
Rifas Erog el Gifton  krūmai Rd.j.
Rifas Erog el Gifton krūmai Rd.j.
Jūsų darytos nuotraukos po vandeniu
Paskutiniai prisijungę
nierka10:12:29
stg44 2 dienas
bannyk 3 dienas
Dlu 3 dienas
Garis 4 dienas
sausas 4 dienas
mirka13 4 dienas
donis 1 savaitę
decostop 1 savaitę
Vygantas 1 savaitę
Vartotojų tinkle
Prisijungusių svečių: 1
Prisijungusių narių nėra

Registruoti nariai: 934
Neaktyvūs nariai: 278
Naujausias narys: keliauninkemilda

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai

Reklama ir pateikimas
Pateikti nuorodą
Pateikti naujienas
Pateikti nuotraukas

Reklamos galimybės
Reklamdavio prisijungimas

<---> Valio valio, sveikinam visus su pavasariu, greitai nersim. <---> Renkam geriausią dive centrą. Balsuojam. <---> Artimiausiu laiku (šią arba kitą savaitę) - cave divingas Tenerifėje. <---> <--->

Skuterių testas 2011.
Skuterių testas 2011.

ĮJUNKITE SAVO VARIKLIUS

DVP (Diver propulsion vehicles) – povandeniniai narų vilkikai, skirti ne vien tik narams specialistams. Charles Hood ir komanda įrodė, kad yra daugybė galimybių juos naudoti visiems narams.

Dar prieš kelis metus aš maniau, kad DPV yra skirti tik techniniams narams, nardyti ilguose urvuose ar kino pramonėje. Tada aš įsigijau vieną iš jų šiam projektui ir naudoju DPV reguliariai. Jie puikiai tinkami naudoti nardant nuo kranto, žvalgant naujas nardymo vietas ar tiesiog padėti apiplaukti didžiulį wreck‘ą (nuskendusį laivą) vienu nėrimu. Rekreaciniai narai, turintys gerus plūdrumo įgūdžius, turėtų įvaldyti pagrindus greičiau nei per valandą ir puikiai valdyti DPV jau po keletos nėrimų. Narams reikėtų truputį treniruočių DPV valdymui ir tvirtinimui lynu prie BCD (plūdrūmo kompensatoriaus) žiedų ties liemeniu. Tvirtinimas ypač svarbus naudojant galingesnius įtaisus. Be to, jie puikiai padės įveikti ilgas distancijas po vandeniu, padės gauti puikų malonumą – pasijusti tarsi nardytumėt srovėje kur galima kontroliuoti srovės greitį ir kryptį.

Testą sudarė trys kriterijai: greitis, trauka ir bendras įspūdis. Mes prašėme narų bandytojų naudoti DPV arti vandens paviršiaus 50 m distancijoje apsisukant 180 laipsnių kampu ties viduryje esančiu plūduru. Tai leido patikrinti jų išvystomą greitį ir manevringumą. Išmatuotas distancijos įveikimo laikas buvo perskaičiuotas į greitį. Gauti duomenys buvo suapvalinti ir pateikti kaip mūsų išmatuotas greitis. Vienas iš narų naudojo ,,rebrizerį“ su šoniniu išoriniu balionu, kitas 7-ių litrų dvigubus balionus, likę – 12 ltr viengubus balionus. Skirtingo pasipriešinimo įranga padėjo vertinant DPV traukiamąją galią. Visi DPV buvo sureguliuoti maksimaliam greičiui.

Vėliau testuotojus paprašėme išbandyti DPV jiems labiausiai tinkamame gylyje.
Visi aparatai (pilnai pakrautomis baterijomis) traukos bandymui buvo bandomi baseine, kur jie vos buvo prilaikomi horizontalioje pozicijoje su prie jų pririštu lynu. Pilna traukiamoji galia buvo išmatuota elektroninėmis svarstyklėmis. Buvo fiksuojamas trijų bandymų rezultatų vidurkis .


X-Scooter Sierra
Vidutinė trauka 12.86 kg,
vidutinis greitis 2.35 km/h,
veikimo laikas 45-130 min.,
darbinis gylis 180 m.,
svoris 16.4 kg,
pakrovimo laikas 4 valandos.

Vertinant galią ir greitį X-Scooter Sierra ,,iškilo į topus“: traukos bandyme, tai buvo net sunku laikyti jį lygiai, kad būtų galima tiksliai išmatuoti trauką. Jo trauka reikalauja gero valdymo ir tvirtinimo lynai yra būtini, nes ranka greitai pavargtų . Jis suprojektuotas valdyti viena (dešine) ranka, tai reiškia, kad jei jūs turite papildomą balioną- steidžą tai turite jį kabintis kairėje pusėje. Reguliuojamo žingsnio propeleris ir penkios greičio reguliatoriaus padėtys ant rankenos leidžia gerai reguliuoti greitį. Pilnai metalinis korpusas padidina tvirtumo įspūdį, kas būtina 180 m gyliui.

Standartiniai modeliai yra komplektuojami su 13 Ah nikelio akumuliatoriais. Tai leidžia virš valandos naudotis pilna jo galia. Be to, jei reikia ilgesnio tarnavimo laiko, tai (gali būti dedamos trys papildomos baterijos) perkamas modelis su ilgesniu korpusu. Detalėms skiriamas įpatingas dėmesys: ilgam tarnavimui naudojami bešepetėliniai varikliai, sumontuota apsauga jei į propelerį kas pakliūtų ir hermetiškas baterijų skyrius. Įrenginio surinkimas, ypač baterijos įstatymas, ganėtinai sudėtingas ir galėtų būti lengvesnis. Prireikė eilės bandymų tolygiai ją įstatyti. Baterijos išėmimas dar keblesnis ir mūsų manymu reikalauja patobulinimo.

Vandenyje reikalai pagerėja – tai be abejonių galinga mašina. SIERA išvysto pakankamą greitį prie maksimalios galios - dar truputis greičio ir mūsų kaukės būtų nuplėštos.
Normaliam naudojimui pilnai pakanka pusės galios.
Visa tai sukomplektuota su ratukiniu krepšiu ir visapusišku atsarginių daliu rinkiniu sveria apie 23 kg, kas daro jį puikiu užjūrių ekspedicijoms. Kaina 2900 Didžiosios Britanijos svarų.


HALCYON HDV R14
Vidutinė trauka 11.75 kg,
vidutinis greitis 2.06 km/h,
veikimas 60-100 min.,
darbinis gylis 100 m.,
svoris 17.35kg,
pakrovimo laikas 6 valandos.

HDV R14 – galingas, gerai suprojektuotas ir pagamintas sudetingiems, giliems ,,wrekų‘‘ ar urvų nardymams.Du valdymo kontroleriai yra tvirti ir tiksliai išdėstyti, kad užtikrintų maksimalią apsaugą nuo smūgių ir sutrenkimų kurios neišvengiamai patiria DPV. Jis turi du galios nustatymus, kurie nustatomi atskiru jungikliu nuo paleidimo mygtuko, todėl paprasta jį valdyti.
Ši savybė mums visiems patiko : nardant norisi kad viskas būtų paprasta.

Šis įrenginys komplektuojamas reguliuojamais vilkimo lynais, kas svarbu, kad plaukiant pilnu greičiu/galia, kurią išvysto šis DPV, rankos greitai nepavargtų. Prie baterijos galima lengvai patekti atsukus didžiulį varžtą priekinėje gaubto įduboje ir nukėlus rankomis pusę priekinio gaubto. Kai baterija pakrauta tiesiog užtenka užsukti varžtą. Taigi įtaiso pakrovimas yra paprastas.
Vandenyje, mūsų bandytojų, jis buvo mėgiamiausias, duodantis gerą galią ir paprastai valdomas. Šis DPV turi tokių gerų papildomų savybių - temperatūros ir srovės davikliai apsaugantys variklį nuo perkrovimo, indukcinį variklio paleidiklį be judančių dalių. Propeleris turi mechaninę saugumo sankabą – jei kas patektų į propelerį, tai pasiekus tam tikrą sukimo momentą, velenas praslys . Galiausiai, kol baterijos galia yra pakankama, švies mėlynas šviesos diodas, o raudonas šviesos diodas užsižiebs likus dešimčiai darbo minučių . Kaina 2400 Didžiosios Britanijos svarų.

SEA-DOO GTI
Vidutinė trauka 5.8 kg,
vidutinis greitis 1.35 km/h,
veikimo laikas 60-100 min.,
darbinis gylis 30 m.,
svoris 8.25kg,
pakrovimo laikas 6 valandos.

„Kūdikis ryšulėlyje“ - SEA-DOO GTI , parodė tokias pačias technines savybes kaip ir BLADEFISH . GTI yra daugiau skirtas snorkeliuotojams ir baterijos veikimo trukme aplenkė BLADEFISH. Jis sukomplektuotas dviem mygtukais ant abiejų rankenų, kurių vienas yra saugumo mygtukas. Jis turi tik vieną greitį ir propeleris yra ypač gerai apsaugotas.Labiau tinkamas jaunesniems ar najiems DPV naudotojams. ,,Tik ištrauktas iš dėžės“ jis turi teigiamą pūdrumą ir plaukios vandens paviršiuje, tačiau nuėmus priekinį gaubtą galima užpildyti vidinę ertmę svoriais pagal jūsų norus. Patekti prie baterijos, norint ją pakrauti, ypač sunku: reikia uždėti silikoninį žiedą virš poros dangtelių, po to pripūsti su pompa oro į baterijos skyrių. Prietaisas turi tvirtas rankenas ir valdymas veikė tiesiog puikiai. Vandenyje jis buvo mažiausiai mėgiamas tarp visų bandytų įtaisų, bet tiesą sakant jis atlaikė visą mūsų šiurkštų elgesį bei sutrenkimus . Kaina 430 Didžiosios Britanijos svarų.
DIVE sako : jis skirtas snorkeliuotojams ar lengvai ekipiruotiems rekreaciniams narams.


TORPEDO 3500
Vidutinė trauka 7.79 kg,
vidutinis greitis 2.26 km/h,
veikimas 45-80 min.,
darbinis gylis 52 m.,
svoris 20.6 kg,
pakrovimo laikas 6 valandos.

TORPEDO buvo kelių mūsų bandytojų mėgiamiausias, nežūrint į tai kad parodė vidutinę galią ir buvo antras iš greičiausių. Dėl savo hidrodinaminės formos jis narui reikia ,,išsitempti tiesiai‘‘. Gali būti naudojamas tiek viena arba dviem rankomis (naudojant tempimo lyną), jungiklis valdomas magnetu, pritvirtintu prie delno dirželiu, arba įdėtu į jūsų pirštinės vidų. Praktikoje tai veikė gerai, ir turėjo pranašumą, nes variklis iškarto sustoja, jei paleidžiate iš rankos dėl kokios nors priežasties. Jis naudoja standartinę motociklo rūgštinę švino bateriją, kurią galite pigiai pakeisti. Pakrovimas taip pat paprastas atleidžiate du klipsus ir nuimate priekinį cilindrą, tam kad prieiti prie užsandarinto baterijos skyriaus ir pajungti pakrovimui. Vienas neigiamas dalykas, tai kad Torpedo yra sunkus gėlam vandenyje, nes yra subalansuotas naudojimui sūriame vandenyje. Jei planuojate naudoti ežeruose, reikės susireguliuoti plūdrumą.

Pagal charakteristikas šis DVP skirtas „dideliems berniukams“, ir už protingą kainą. Prieinamas tik JAV ir parašyta kaina yra tik preliminari, įskaitant atsisiuntimo mokesčius ir PVM. Truputį gėda, kad darbinis gylis nėra didelis, bet 50 m turėtų pakakti daugeliui narų. Kaina apie 1020 Didžiosios Britanijos svarų.

SEA-DOO EXPLORER
Vidutinė trauka 6.2 kg,
vidutinis greitis 1.58 km/h,
veikimas 50-120 min.,
darbinis gylis 50 m.,
svoris 8.25kg,
pakrovimo laikas 14 valandų.

Didesnysis GTI brolis, Explorer yra top modelis SEA-DOO serijoje. Mūsų bandymuose jis parodė geriausius rezultatus tarp sportinių modelių, patikimai dirbo kaip ir DVP . Jis nėra lengvas, beveik 15 kilogramų svorio, bet turi pakankamą baterijos veikimo laiką ir daug galios aukščiausioje galios nustatymo pozicijoje.

Valdomas dviem rankomis ir turi apsauginį išjungimo mechanizmą, bet būtų neblogai jei turėtų segtuką prisegti lynui. Tarp rankenų matomas šviesos diodas, kuris parodo baterijos būklę, viduje yra žemos įtampos apsauga nuo visiško baterijos išsikrovimo, bei srovės ir temperatūros apsaugos, taip pat vandens patekimo garsinis signalas ir automatinė išjungimo funkcija. Jis komplektuojamas su keturias svoriais, jei norite suteikti Exploreriui neigiamą plūdrumą. Pakrovimas atliekamas atidarius įrenginio spaustukus. Jiems atidaryti reikės nemažai jėgos - galų gale mes turėjome jį lengvai priminti koja, kad užspausti spaustukus, pilnai aptepę tepalu dvigubus sandarinimo žiedus. Didelė baterija kraunama per naktį (jei buvo pilnai iškrauta) naudojant futuristinės išvaizdos pakrovimo įtaisą.

Vandenyje tai buvo, turbūt, pats paprasčiausias įtaisas ir pasirodė kaip mažiausiai tinkamas naudojimui UK nardymuose. Bandytojai sutarė, kad jūs galite tiesiog paimti šį DVP ir naudoti be jokių treniruočių ar išankstinio pasiruošimo. Deja po penkto nėrimo, įtaisas buvo užlietas ir to pasekoje ,,sprogo“ baterijos elektronika. Mes grąžinome įtaisą gamintojui, kur jam buvo atliktas slėgio bandymas ir patvirtino prietaiso sandarumą, šis užliejimas liko mistiniu. Kaina 925 Didžiosios Britanijos svarų.
DIVE sako: Tinkamas bendram sportiniam nardymui tiek UK, tiek užsienyje.

BLADEFISH 5000
Vidutinė trauka 6.5 kg,
vidutinis greitis 1.35 km/h,
veikimas 40-120 min.,
darbinis gylis 40 m.,
svoris 18 kg,
pakrovimo laikas 4 valandos.

Nežiūrint sąlyginai jo mažo dydžio, Bladefish parodė patikimą darbą – keletas iš mūsų sakė, kad jis būtų naudingas wreck‘o viduje ar siaurame urve.
Jis reikalauja abiejų rankų tiek pradedant judėjimą, tiek viso judėjimo metu. Galima pasirinkti tris greičio nustatymus, bet didžiąją laiko dalį norėsite rinktis maksimalią galią. Pasirinkus maksimalią galią baterijos veikimo laikas nurodytas instrukcijoje yra per daug optimistiškas, todėl reikia tikėtis, kad jis dirbs apie 30 minučių. Viršutinėje dalyje sumontuotas raudonas šviesos diodas parodys baterijos būklę nėrimo ir įkrovimo metu. Pakrovimas atliekamas per korpusą, t.y. nereikia atidarinėti įtaiso, kas garantuoja, kad jis liks hermetiškas visą tarnavimo laiką.

Vandenyje Bladefish gavo pagyrimą iš visų komandos narių dėl lengvo jo naudojimo ir nešiojimo patogumo – mūsų bandytojai pasirinko jį, lyginant su panašiu Sea-Doo GTI, kaip kompaktiškesnį ir kaip pasirodė geriau pagamintą, tačiau visi sutiko, kad truputį trūksta galios. Dar vienas dalykas, ką norėtumėm matyti ant korpuso viršaus - tai kameros ar prožektoriaus tvirtinimo lizdą.
Kaina 599 Didžiosios Britanijos svarai.
DIVE sako: tinkamas narams vilkti ribotoje erdvėje.


MŪSŲ BANDYTOJŲ NUOSPRENDIS
Martin sako:
Man patiko Halcyon HDV R14‘o pagaminimo kokybė, rankenos dydis ir jo galia, taip pat patiko mažas šviesos diodas korpuse. Rinkčiausi jį pagal darbą ir vilkimo atstumą. Nors iš kitos pusės man patiko Torpedo‘s paprastumas ir Bladefish lengvumas-tinkamumas tolimesnėms kelionėms. Aš manau, kad mes visi (nors iš pradžių abejojome) sutarėme, kad Apollo buvo geriausias modelis, suteikęs mums daug malonumo.

Charles sako:
Aš jau turėjau Torpedo 3500 keletą metų ir manote, kad turiu išankstinį nusistatymą. Bet išbandęs visus modelius aš likau prie savo pasirinkimo 3500-ojo, kaip mėgiamiausio DPV – Jis lengvas naudoti ir duoda gerą galią už prieinamą kainą. Jei pinigai nieko nelemtų, tai X-Scooter‘s Sierra nugalėtų: jis puikiai sukonstruotas, duoda didžiulį kiekį „potencijos“ ir jo moduliškumas suteikia lankstumo patobulinti jį ateityje.

Andy Torbet sako:
Torpedo galima naudoti tiek viena ar abiem rankomis ir patogus naudoti neriant dideliu atstumu – jums neužtirps pirštas laikant nuspaustą paleidimo mygtuką plaukiant 30 min. Jis turi vienintelį galios nustatymą, tad būkim sąžiningi: jis puikiai tiks plaukti visur, išskyrus lėtą judėjimą urve ar wreck‘e.
Bladefish – idealus kelionėms ir naudingas neįgaliems narams, dar ir geriausias naudoti ankštuose urvuose ir wreck‘uose. Mano pasirinkimas buvo Apollo: vos keliomis sekundėmis lėtesnis už greičiausius bandytus modelius, lengvas naudoti, paliekantis pilną apžvalgos lauką ir laisvas abi rankas.

Andy Moll sako:
Visi mes turėjome malonumą išbandyti ir nustatyti jų vietą, bet jei aš rinkčiausi, tai būtų Torpedo arba X-Scooter, remiantis tuo, kad juos abu galima valdyti viena ranka . Iš šių dviejų aš rinkčiausi X-Scooter, dėl jo keičiamo greičio galimybės, nors prieš tai norėčiau žinoti galią prie kiekvieno iš pasirinktų greičių. „Džiokeris“ šiame pakete turėtų būti Apollo AV-2, kurį buvo neįtikėtinai lengva naudoti ir leido plaukti laisvomis rankomis ir turėti pilną apžvalgos lauką.

Simon sako:
Skalės viršuje aš norėčiau matyti Apollo – protinga naujovė, leidžianti valdyti be rankų ir keliantį juokingą komentarą apie tai, kad turiu „kažką galingo“ tarp kojų. Greiti DPV suteikė daug malonumo, bet aš manau, kad nardyme pagrindinis dalykas nėra tik galia – Sea-Doo Explorer būtų tinkamas vidutiniokas. Jei norėčiau paprasto ir lengvo DPV kelionėms, tai aš būčiau labai laimingas turėdamas Bladefish.

Versta maloniai leidus DIVE - didžiausiam D. Britanijos narų žurnalui.
 Parašė sagelo vasario 04 2011 10:27:36 · 5 Komentarai · 4583 Skaityta Spausdinti
Komentarai
Trolis vasario 04 2011 13:54:03
Įkišiu ir aš čia trigrašį ... Jei jau kamuotis , tai jau geriau versti TAHOE testo rezultatus...
Labai skirtingo ilgio makaronai čia bandomi sulyginti vienoje lėkštėje , niekaip nesuprantu tokio lyginimo .... Jei renkamės daiktą , tai turime omenyje pirma - tai jo paskirtį... Pirmi du modeliai giluminiam nardymui pritaikyti aparatai .. Sierą man pačiam teko čiupinėti , įspūdis - geras , traukos yra , greičio ... hm .. apie kaukės nuplėšymą reikia tik pasvajoti .... nėra ten taip jau greitai ...
Trolis vasario 04 2011 14:13:27
Sekantys scooteriai iki 50 m , t.y. normaliam naudojimui skirti prietaisai plaukioti beveik be įrangos ... nes trauka 6 kg ... bet jei būtų didesnė , rankose išlaikyti būtų labai sunku , ilgiau keliaujant išvis neįmanoma , rankos nuvargsta ... realiai traukia kojų raumenis.... nuo to , kas svorio centras nusislenka toli į priekį ... Turėjau apgailėtinų bandymų su DACOR SV900 , kazhkoks kosmosas, trauka praktiškaip kaip Siera , bet realiai nardyti su juo neišeina... arba turi būti žiauriai atletiškas...
Teko bandyty SeaDoo XXXX ? Bet įspūdis nekoks , nėra traukos visai ,beje kaip ir Bladefish .. be to Baldefishas dar ir triukšmingas labai ...
Be to visi žaislai valdomi abiem rankomis - labai sudėtinga viską padaryti laiku ... sustoji , nes reikia papūsti liemenę ar kostiumą- krenti į dumblą kaip akmuo , nes turi sustoti ir vieą ranką nuimti nuo scooterio ... eigoje tiesiog nėra kaip tą atlikti..
Be to bandėme Bonex scooterius , nėra greiti , bet labai kompaktiški ir galingi , be to veikimo laikai dvigubi kaip visų kitų .. bet ir kainos taip pat ... Bonex patiko atskiras greičio reguliatorius , Sierai greičiai persijungia jungiklio dvigubu paspaudimu ... tas nepatogu ir sunku suderinti dviese plaukimo greičius... Rankena pas Bonex tiesiog puiki , lengvas ir sakyčiau miniatiūrinis lyginant su Siera ..
Tiek Edition , tiek Reference modelis .. tik kol kas kainos bedieviškos... greičiausiai jos tokios ir bus visuomet
forwarder2 vasario 04 2011 14:32:43
Geras straipsnis, idomu būtų sužinoti kiek Lietuvoje yra nardančių scooteriais, kokius naudoja ir kokia jų nuomonė.
sagelo vasario 07 2011 13:43:26
kažkada Dalas davė pažaisti skuterį (iš EA berods), viskas ten gerai, bet po 15 min. man kažkaip tas variklio zyzimas atsibodo.
juk tam ir lendu į vandenį, kad pabūti TYLOJE ir pasigrožėti.

kita vertus, jei kam reikia plaukti ilgom distancijom ar greitai apsižvalgyti telkinyje, ar ko ieškant, manau labai geras daiktas.

kartą Alauše pro mane du narai praburzgė, nespėjau nei jiems pamojuoti. beje, jie manęs net nepastebėjo.
Trolis vasario 07 2011 17:36:54
Scooteris - viena iš priemonių dideliuose gyliuose taupyti pinigus Zyzimas aišku reiškinys nelabai koks , bet kaip yra gerai kaip tave apsikabinėjusį keletu balionų "velka" , tai belieka gėrėtis slenkančiais vaizdais , "diving the fast way " - galimybė pasiekti vietas kur šiaip nedasipastysi net su supportų armija ...
Rašyti komentarą
Prisijunkite, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungti arba prisiregistruoti.

Nuostabu! Nuostabu! 60% [3 Balsų]
Labai gerai Labai gerai 20% [1 Balsas]
Gerai Gerai 0% [Nėra balsų]
Patenkinamai Patenkinamai 0% [Nėra balsų]
Blogai Blogai 20% [1 Balsas]
Laikrodis
Prisijungti
Nario vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruokis

Pamiršai slaptažodį?
Paprašyk naujo
Šaukykla
Jei norite rašyti žinutes, turite prisijungti.

mirka13
16/01/2018 04:57
Shrek sveiku su gimtadieniu

zigis
26/11/2017 17:26
Nuomos

zigis
26/11/2017 17:26
Gal kas zino kokios kainos egipte svoriu ir pilno baliono ? jei galima i PM

eseriuks
30/10/2017 18:06
parduodu iranga

zigis
28/09/2017 18:40
kur galima issinuomuoti metalo detektoriu atsparu vandeniui ?

Dalas
21/08/2017 18:34
Naras vaiduokli Veziai gaudomi tik su sateliais Pas meskeriotojus klausk.

Naras vaiduoklis
03/08/2017 18:09
sveiki gal kas zino kur nelabai tolokai nuo vilniaus galima veziu pagaudyt?

Korsaras
13/07/2017 09:34
zigis

zigis
06/07/2017 18:17
gal kas moka valdyti klompiuteri aladin one Uwatec

eseriuks
18/05/2017 18:57
parduodu iranga !!865774364

Šaukyklos archyvas
Apklausa
Tankas Gilužio ežere:

Tikrai yra (35 m gylyje).

Jį ištraukė bomžai ir pridavė į šrotą.

Antis.

Ančių pulkelis.

Ančių ornitologinis draustinis.

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.
Šiandien Gimimo Diena
SVEIKINAME Deep Star
SVEIKINAME stasys