Namai - Straipsniai - Diskusijų forumas - Web nuorodos - Fotogalerija - Video - Siuntimai - Ežerų žemėlapiai - Įrangos gamintojai
Ieškoti

Pateikti nuotraukas

Reklamos galimybės
Reklamdavio prisijungimas

<---> Valio valio, sveikinam visus su pavasariu, greitai nersim. <---> Renkam geriausią dive centrą. Balsuojam. <---> Artimiausiu laiku (šią arba kitą savaitę) - cave divingas Tenerifėje. <---> <--->

Pigiai ir gerai ... nebūna.

Tikriausiai ne vienas mūsų turėjome tokių dive kelionių (ar nėrimų), kuriuos prisiminus po keleto metų ima juokas. Bet tuo metu ... visai nejuokinga.

Ką gi, paklausykime tikros istorijos.

... Prieš keletą metų grupelė mūsų narų nusprendėme panardyti prie Mano salos (Isle of Man) ir mes kaip kvailiai patikėjome visą organizavimą vienam tipeliui – Polui. Jis buvo pagarsėjęs pigių atostogų organizatorius. Deja, Polo „pigu“ dažniausiai reiškė tiesiog visišką š..., na gerai, tebūnie „šlamštą“. Aš aišku priminiau visai kompanijai praeitų metų Polo automobilio nuomos sandėrį Maltoje, kuomet jo išsinuomota mašina neturėjo galinių sėdynių, buvo be stabdžių, o visos keturios padangos lėtai leido orą (tuomet mane visi apkaltino, kad neturiu „nuotykių“ jausmo).

Kaip ir dera, Polas iš neaiškios reputacijos laikraščio galinių skelbimų užsakė laivą, mes nukeliavome į Velsą, kur mus 6 val. vakaro turėjo visus surinkti (tai buvo ketvirtadienis).
Nuo pat pirmų minučių ėmiau nujausti kažką negera – pasirodo mus turėjo surinkti ne uosto prieplaukoje, o tuščioje pakrantėje. Visdėlto nutariau patylėti.

Laivas vėlavo, o kadangi tais laikais mobiliųjų telefonų dar nebuvo, negalėjome susisiekti su škiperiu.
Naktį praleidome miegodami savo automobiliuose, o dieną važinėjome po Velsą apžiūrinėdami kaimo įžymybes. Lijo lietus, buvo šalta ir nuobodu, galėjome nebent skaičiuoti avis.

Pagaliau po 24 valandų pavėlavimo pasirodė laivas. Škiperis buvo kiek panašus į laukinį žmogų, su taip apžėlusiu plaukais veidu, kad iš po visos tos raizgalynės matėsi tik akys ir nosis.

Škiperis mums paaiškino, kad jį ką tik paleido iš kalėjimo pagal užstatą, kadangi valdžia siaubingai suklydo apkaltinusi jį vagyste. Iš tikro jam visiškai nereikia jokių nuotykių su pavogtų iš varžybų motociklų kontrabanda ir išvis jis čia ne prie ko.

Paskui škiperis supažindino mus su laivo komanda – Igoriu (kurio vieninteliai talentai buvo taukšti kvailystes ir rodyti pirštu į dangų) ir neaiškios kilmės šunėku.
Sutempėm į laivą įrangą ir pabandėm ją kaip nors sudėlioti. Tai nebuvo taip paprasta, kadangi įvairiose laivo vietose visur buvo prikaišiota motociklų detalių. Galiausiai nuėjome laivo vidun puodeliui arbatos.

Po dešimties minučių visi vėl atsidūrėme laivo denyje – kosėdami, spjaudydamiesi ir tampomi vėmimo traukulių nuo nepakeliamos dyzelio dūmų smarvės laivo viduje. Ėmėme apžiūrinėti laivą ir pradėjome juoktis, kadangi visa laivo įranga buvo akivaizdžiai vogta iš kitų laivų, o atidžiau pažiūrėjus ant jos buvo matyti tikrųjų savininkų pavadinimai, tiesiog uždažyti šviežiais dažais.
Škiperis paaiškino, kad tas nelemtas jo areštas jam labai sukliudė, todėl jis nespėjo apsipirkti ir todėl laive nėra jokio maisto.

Paslapčia patikrinus laivo virtuvę paaiškėjo, kad škiperis nemelavo – spintelėje tebuvo kelios skardinės šunų ėdalo ir nieko daugiau.

Naktį praleidome dreifuodami jūroje, kadangi kažkas sugedo mašinų skyriuje. Visi buvo pavargę ir pikti, bet galiausiai nebuvo kur dėtis ir pabandėme įsitaisyti kiekvienas ant savo suolo. Visi iliuminatoriai leido vandenį, čiužiniai įmirko nuo drėgmės, todėl teko miegoti dėvint sausus kostiumus.

Ryte pabudome. Danguje gražiai švietė saulė ir netoliese jau matėsi mūsų išsvajotoji Mano sala. Bet pradėjus diskutuoti su škiperiu apie galimas nėrimo vietas, savo siaubui atradome, kad jis ... nė vienos tokios vietos nežino ir neįsivaizduoja kur jų ieškoti.
Paaiškėjo, kad mūsų škiperis yra sunkvežimio vairuotojas, kuris išvis neturi jokio supratimo apie nardymą ir išvis neturi plaukiojimo laivu patirties.

Pasirodo, laivą jis tik nesenai įsigijo iš įgeidžio, o skelbimą į laikraštį įdėjo „ant durniaus“, kad pažiūrėti ar kas nors kreipsis.
Škiperis nukreipė laivą į artimiausią uostą, kur būtų galima kiek rimčiau jį paremontuoti ir nusipirkti kokio nors maisto. Visą savaitgalį mes jo daugiau nematėme.
Nors jo skelbime buvo nurodyta, kad laive yra kompresorius, jis neveikė. Beje, kaip neveikė ir dušas, tualetas ir viryklė.

Kad nors kiek apmalšinti tarp mūsų bekylantį maištą, Polas patarė mums daryti naktinį nėrimą prie šalia esančio banglaužio ir pasisiūlė vairuoti pripučiamą mūsų nelaimėlio laivo valtį.
Kai po nėrimo su budžiu iškilome paviršiun, nei Polo, nei jo valties nesimatė. Kiti narai irgi iškilo. Šiaip ne taip susišūkavę išsiaiškinom, kad Polas su valtim dreifuoja į atvirą jūrą. Jo (pigus) prožektorius sugedo, variklis neužsivedė, jis netyčia išmetė per bortą vienintelį irklą, o valtis ėmė staigiai leisti orą.

Baigėsi tuo, kad visi narai draugiškai nubuksyravome valtį link laivo.

Atsisakę Igorio siūlomo šuns ėdalo vakarienei, nuėjome į artimiausią alubarį pavalgyti ir įnikome studijuoti kelto tvarkaraščius, planuodami kaip galima greičiau gryžti namo.
Bet piktavalio likimo pokštai čia dar nesibaigė. Pasirodo, dėl kažkokių nepaaiškinamų priežasčių nė vienas mūsų nepasiėmėme kreditinių kortelių, o kartu sudėjus visus grynuosius pinigus jų neužtenko kelto bilietams.

Sunkiomis širdimis gryžome atgal į laivą ir vėl apsirengėme savo sausus hidrokostiumus, ruošdamiesi miegui.
Škiperis pasirodė pirmadienio ryte, stipriai dvokdamas išsivadėjusiu alumi ir pigia parfumerija. Po savaitgalio jis turėjo įsigijęs įdomią bučinių ir įkandimų pėdsakų kolekciją, maisto deja, neįsigijo.
Škiperis buvo akimirksniu apsuptas aštuonių įpykusių daiverių, kurie mojavo jam panosėje kumščiais ir dive peiliais. Kaip bebūtų keista, Igoris prisijungė prie mūsų ir mojavo dideliu mediniu šaukštu.
Po 30 minučių mes jau plaukėme atgal. Du mūsų stambiausi narai stovėjo už škiperio nugaros (pasiruošę bet kuriuo momentu duoti jam į kailį), o Polas kantriai aiškino, kad jam teks gražinti visus mūsų sumokėtus pinigus, ir mes žinome kur jis gyvena.

Pagaliau gryžome namo sveiki ir gyvi, o Polas tuo tarpu mus ramino, kad jis tikrai grąžins mums visus pinigus ir dar pastatys alaus. Pinigų mes taip ir neatgavome.
Po kelių dienų sužinojome, kad mūsų laivas, taip tinkamai pavadintas „The End Of The World“ (Pasaulio pabaiga) paslaptingomis aplinkybėmis nuskendo visiškai ramioje jūroje, o jo škiperis paspruko iš nuomoto buto ir dabar kažkur slapstosi.

Istorijos pabaigai belieka pridurti, kad Polas taip niekada mūsų ir nepavaišino bokalu alaus. Pigus jis žmogus.
Bet istorija prisiminus po daugelio metų tikrai atrodo smagi.

Parašė sagelo liepos 11 2011 07:04:01 · 2 Komentarai · 1608 Skaityta Spausdinti
Komentarai
immortallas liepos 12 2011 10:27:52
Dieve mano... Ta Pola su skiperiu tikrai papjauciau...
Stasysm liepos 30 2011 09:26:11
Gera situacija, tik pasisekė, kad pigiai Nes gerai pagalvojus, tai - pas mus Baltijoj laiveliai tikrai ne penkiažvaigždžiai, o ir toliau, jau mąstant, viskas panašiai, tik priežastys kitokios, bet pasekmės panašios: Del oro salygu, išvyka gali būti atidėta 24 val, atsitempus iš Vilniaus taip pat parą bastaisi. Ale Igoris laive, tai tipiška, net be komentarų. Maistas - tai tai ką pats pasiėmei, niekas čia nieko spec. negamina. Dėl atidirbto mazuto tvaiko - dūmų - taip pat nėra čia ką kalbėti, tiesa, jis labiau juntamas laivo denyje nei viduje. Iliuminatoriai gal ir vandens neleidžia, bet jis taškosi nuo bangų, ikeliamų šlapių daiktų ... Vienu žodžiu ne Egiptas, kur viskas išdžiūna savaime. Miegot sausame kostiume neteko, nes poreikio nakvot laive nebuvo. Užtat teko plaukt šviežiai dažytu laivu (dalis laivo). Aišku yranga išsitepliojo nebeatplaunamai. (Manau tas Igoris iš vakaro ir dažė). Nežinomas nardymo vietas, mes drąsiaivadiname ekspedicija - ir tai cool. Kad sugedo prožikas, na dažniausiai pas mus jie kieti, tik nepakrauti arba jau išskrovę po dieninio nardymo ... arba šviečia tik po vandeniu, nes kitaip kaista, - tai likt vakare be šviesos irgi būdinga, vekriklis neužsiveda - trauki užvedimo šniūra, kad iškrito irklas ... nu ir ką ... o nuo pastangų ir trūkčiojimų valtyje kažkokia siulė leidžia ora ... Ir niekas peiliais nemojuoja - juk nardymo peiliai skirti gyvybė gelbėt, o ne nusikaltimą daryti ... Galų gale alaus buvo uoste, tai ko čia pykt. (pikti tie Anglai vienok) Atsimenu ir mūsiškį laivą - Jūrų Liūtas berods - per žinias mačiau , kad ilsisi nuskendęs kažkur ... Išvada - kažkam tai baisūs ar juokingi prisiminimai, o mums kasdienybė ir galiu pasakyti, nardėm, ir nardysim ir viskas čia gerai.
Rašyti komentarą
Prisijunkite, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungti arba prisiregistruoti.

Nuostabu! Nuostabu! 75% [3 Balsų]

Pamiršai slaptažodį?
Paprašyk naujo
Šaukykla
Jei norite rašyti žinutes, turite prisijungti.

mirka13
16/01/2018 04:57
Shrek sveiku su gimtadieniu

26/11/2017 17:26
Nuomos

Gal kas zino kokios kainos egipte svoriu ir pilno baliono ? jei galima i PM

eseriuks
30/10/2017 18:06
parduodu iranga

28/09/2017 18:40
kur galima issinuomuoti metalo detektoriu atsparu vandeniui ?

Dalas
21/08/2017 18:34
Naras vaiduokli Veziai gaudomi tik su sateliais Pas meskeriotojus klausk.

Naras vaiduoklis
03/08/2017 18:09
sveiki gal kas zino kur nelabai tolokai nuo vilniaus galima veziu pagaudyt?

Korsaras
13/07/2017 09:34

06/07/2017 18:17
gal kas moka valdyti klompiuteri aladin one Uwatec

eseriuks
18/05/2017 18:57
parduodu iranga !!865774364

Šaukyklos archyvas
Apklausa
Tankas Gilužio ežere:

Tikrai yra (35 m gylyje).

Jį ištraukė bomžai ir pridavė į šrotą.

Antis.

Ančių pulkelis.

Ančių ornitologinis draustinis.

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.